SOMEONE BOYYYYY !


First kenal kau happy jehh wehh lepak'² , happy sana happy sini then aku kenal kann dia dengan membe² aku . Mula² okayy je . Satu hari kitaorang gaduh then aku ke dia yang mintak break sejak tu semua berubah . Apa yang kau sebut dari mulut kau selama ni semuanye cakap mulut jehh kann bukan dari hati kau . Sayang , cinta , rindu tu semua lapok lahh dohh . Kalau kau cakap kau sayang aku kenapa hubungan kita tak kekal ? Yess aku mengaku aku ego , kau punn ego jugak . Kalau takde sape yang nak mengalah punn tak boleh jugak . Hati aku sakit wehh kau buad macam tu , kau tak rasa apa yang aku rasa selama ni . Sebab tu kau boleh cakap ape'² pasal aku . Kau layan membe aku walaupun kau tahu dia macam mana . Ryte ? Banyak kali aku TEGUR tapi buad jugak . Macam tu ke nak jaga aku hah ? Sebabkan kenal kau lahhh life aku berubah penuh dengan DENDAM , DENGKI , CEMBURU semua lahh ade .
KENAPA KITE PERNAH KENAL ? *MENYESALLLLL !