FRIEND FRIEND & FRIEND :(


Ni ke dugaan yang tuhan bagi dekat aku ? Ye aku redha aku kena terima semua ni . Now life aku penuh dengan KEBENCIAN ! Aku hilang semua kakak aku yang aku anggap dulu . Kita jadi macam ni sebab kan H . Korang fikir lahh balik kenape kite boleh jadi macam ni ? Masing'2 ade perasaan . Erti PERSAHATAN tu ape ?
L N : Ape yang kau tak puas hati lagi dengan aku ? Aku pernah kacau life kau ke sebelum ni ? Aku tak pernah nak cakap ape'2 dekat kau rite ? But kenape dengan kauuuu ? Selalu masuk campur .
N S A : Aku dengan kau dah takde ape nak di gaduh kan sebab dulu gaduh punn kau back-up membe kau kann :) Sorry kalau ade buad salahhhh ketodd .
Q M : Duluuu dah okayy mintak maaf semua then gaduh balik sebab kann ade kena mengena dengan ALYNN . Kau dah dapat ape yang kau nak dari dulu kann . Kau boleh ambik aku tak kesah . Yang penting nana & amoy sentiase ade dekat belakang aku walaupunn kite org jauh . Alynn alynn , kenape lah buad kite org bergaduh balik . I penat you . Lagi punn kite orang nak PMR . Q , aku tahu perangai aku macam mane and perangai kau macam mane . Dulu aku rapat dengan S kau api'2 kann M . Now aku rapat dengan A kau api'2 kann S . Wehh , kau tahu tak aku dengan A 1 kampung . Mama aku dengan mak dia kawan ape hak kau nak rosak kann relation aku dengan dia kau buad aku benci abang aku dohh . Please lahh wehh , aku tak pernah nak api'2 kann sape'2 dari kau . Ape kau nak sebenarnye ! Dah dah lahh tu ea . Aku tak PERFECT & ade salah aku mintak maaf ~
S F : Aku tak rampas M dari kau , engkau yang abaikan dia . Kau boleh tanye dia betul ke aku rampas dia dari kau ? Kite jadi macam ni sebab kann jantan yang aku kenal dulu tu . Semuanye jadi berubah . Cuba kau fikir balik ! Aku ingat dah stop kesah lame tapi dengar'2 macam ade plan baru . Betul ke ? Aku ade perasaan kau pun ade kan . Faham'2 lahh yee . Last word sorryy kalau ade buad salahhh . Mana kawan'2 aku yang dulu ? Kakak aku yang dulu ?
AKU RINDUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU KORANGGGG